31 Mayıs 2012 Perşembe

Hergun aklimdan geciyorsun, insan bir selam verir!

Zamir Erkin AĞAZADE

5 yorum:

  1. Bu söz bana ait Ali kardeşim , ya hatanı düzelt yada yayını kaldır.

    - Zamir Erkin -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamir Arkadaşım Elbetteki Sende Bu Sözü Kullanmış Olabilirsin Ancak İnternette Biraz Araştırdığın Zaman Aşık Veysel'in Sözü Olduğunu Görürsün.

      Sil
  2. Arkadaşım, kullanmış olabilirsinde ne demek. bu söz benim yazdığım söz diyorum sana. Şerefsizin biri A.veysel adına yayınlamış, diğer ukalalar da aynı şeyi büyük facebook sayfalarında paylaşmış ve böylece nette daha çok A.veysel adına çıkıyor.
    Söz kesinlikle benimdir. biraz kitap oku dostum. A.Veysel tarzı bir söz mü bu? İlk nette yayınlayan da benim bu sözü.
    http://www.zamirerkin.com/2012/02/by-zamir_2067.html#.UFmOCbIaMto

    Hatanı düzeltmeni bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Zamir Arkadaşım İyice Araştırdım.Öncelikle Senden Özür Diliyorum Ve Düzeltmeyi Hemen Yapıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Özüre gerek yok, hepimiz hata yapabiliriz, esas hatamızı farketmek ve düzeltmektir.
    Anlayışın ve dikkatin için sağ ol dostum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil